Gå dig i god form på otte uger - afmålte ruter


Gang er god motion, hvor alle kan være med.
I dette gåprogram starter du forsigtigt og øger gradvist distancen og hastigheden.

På den måde vil du fra uge til uge opleve, at din form bliver bedre.



Sådan gør du

Planlæg en rute du ønsker at benytte. Det gør ikke noget at ruten ikke passer præcis med distancen.
Skriv din tid ned i skemaet, hver gang du har gået en tur. På den måde får du et overblik over din fremgang og kan holde motivationen.



Hent programmerne her:

Uge 1-4

Tip:

Find en træningsmakker at gå turene med, så du har selskab på turen.

Hvis du går alene, kan du tage en afspiller eller mobil med, så du kan lytte til musik imens.

Gå i nogle gode sko som er behagelige, har plads til tæerne og har en god sål.

 

Uge 5-8

Kilde: Mobile Fitness

Vidste du...
.. at gode øvelser, hvor du bruger mange muskler på én gang, er fx roning, squat og kropshævninger.
Afstemning

Hvad synes du mætter mest til morgenmad?

Havregryn 59 %
Rugbrød 29 %
Kaffe 0 %
Toastbrød 6 %
Yoghurt 6 %
Andet 0 %

Du skal logge på for at kunne stemme.